LIPIEC 2020

 

Od początku pandemii w magazynie Dystrybutora Generalnego BERNINA w KRAKOWIE znajdą Państwo WSZYSTKIE popularne produkty
szwajcarskiej firmy BERNINA AG.
W odróżnieniu od innych producentów i dystrybutorów maszyn do szycia, magazyn centralny (na cały świat) producenta BERNINA AG znajduje się
w Szwajcarii (Steckborn, 1200 km od Krakowa).
Dzięki temu, dostawy maszyn do Polski i CO WAŻNIEJSZE CZĘŚCI ZAMIENNYCH realizowane są na bieżąco.
Transgraniczny ruch samochodowy w Szwajcarii, od początku pandemii działa bez zakłóceń.

 

Dlaczego to jest tak istotne?
Okres pandemii uzmysłowił jak ważne są LOKALNE łańcuchy dostaw i LOKALIZACJA magazynów centralnych.
Ukazało to zbyt wielkie uzależnienie dystrybutorów europejskich od dostaw produktów i CZĘŚCI ZAMIENNYCH z rejonu Azji.

 
Z tego miejsca pragniemy Państwa uspokoić - magazyn centralny CZĘŚCI ZAMIENNYCH do produktów BERNINA AG
znajduje się również w Szwajcarii (Steckborn, 1200 km od Krakowa).

 
Pozdrawiamy i życzymy dużo zdrowia.
Zespół BMD Polska

 


 

Nowe zasady obsługi Klientów w siedzibie Dystrybutora Generalnego BERNINA w Krakowie, przy ulicy Kamieniarskiej 48:

Sprzedaż w siedzibie naszej firmy odbywa się z zachowaniem wszelkich przyjętych norm bezpieczeństwa:
brak kontaktu bezpośredniego, odpowiednia odległość, dezynfekcja powierzchni, itp.
Prezentacja urządzeń i szkolenie z obsługi nie są obecnie możliwe.
 
Sugerujemy sprzedaż wysyłkową. Zamówienia można składać następującymi sposobami:
• w sklepie internetowym Dystrybutora www.BMD.pl
• w sklepie internetowym Autoryzowanego Partnera BERNINA www.GLOBAR.pl
• telefonicznie: +12 260-71-30
• mailowo: info@bmd.pl

 
Wysyłka kurierska wszystkich urządzeń BERNINA – GRATIS.
 



Nowe zasady pracy SERWISU:

Serwis realizuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne na bieżąco.

Preferowanym sposobem przyjmowania urządzeń BERNINA do serwisu centralnego są przesyłki kurierskie.
W celu nadanie przesyłki kurierskiej za naszym pośrednictwem, prosimy o kontakt telefoniczny: +12 260-71-30 wewnętrzny 2.
Dostarczenie urządzenia osobiście do serwisu także jest możliwe - odbywa się z zachowaniem wszelkich przyjętych norm bezpieczeństwa.

Należy liczyć się z wydłużonym czasem reakcji serwisowej ze względu na pięciodniowy okres kwarantanny każdej otrzymanej przesyłki.
 
Maszyny po naprawach są dezynfekowane specjalnym, atestowanym płynem dezynfekcyjnym.


Pozostajemy cały czas do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00.

Kontakt mailowy: info@bmd.pl lub telefoniczny: +12 260-71-30 wewnętrzny 2.

Licząc na Państwa wyrozumiałość, przepraszamy za utrudnienia.

Życzymy dużo zdrowia
Zespół BMD Polska

 

msg Napisz do nas on-line